Wednesday 22 February 2012

MEDICAL CARD TERHANGAT DIPASARAN


Terdapat banyak kad perubatan di pasaran. Mengapa Prudential terbaik dari semua?


1. Prudential kad perubatan dijamin pembaharuan dan bukan dibatalkan. Bukan semua syarikat ini mempunyai ciri-ciri yang mereka mempunyai hak untuk menamatkan polisi anda jika anda menuntut terlalu banyak atau anda adalah berisiko bagi syarikat untuk diinsuranskan. Dengan Prudential anda akan kami buat selama-lamanya dan tidak akan dibatalkan.


2. Kami memberi elaun hospital samada hospital swasta dan hospital kerajaan. Contohnya. RM350 setiap hari. Pesaing kami hanya memberikan elaun hospital jika anda dimasukkan dalam mana-mana hospital kerajaan. Jadi apa yang Tujuan mempunyai insurans perubatan jika anda mahu untuk dimasukkan ke wad di hospital kerajaan?


3. Kita mempunyai hospital-hospitalswasta yang terbaik di Malaysia untuk rawatan anda perubatan.


4. Kami akan memberikan anda bonus jika anda tidak membuat apa-apa tuntutan dalam setahun. sehingga RM500 setahun.


5. Jika anda didiagnosis menghidap Penyakit Kritikal, premium anda akan dibayar oleh Prudential. Tiada pembayaran yang lebih diambil dari kamu. Jika anda bayar untuk insurans anak-anak anda, Prudential juga membayar premium bagi mereka. Tiada bayaran tetapi anda dan keluarga masih di bawah liputan oleh Prudential.


6. Kad perubatan Prudential adalah produk kami. Pengendalian urusan 100% oleh pihak Prudential. Pesaing kami menggunakan syarikat pihak ketiga untuk menguruskan operasi kad perubatan. Anda tahu jika pihak yang terlalu banyak peserta dalam kesilapan proses tuntutan anda, dan kelewatan akan berlaku.


7.prudential mempunyai had perlindungan yang terbaik dan besar, sehingga RM1.5 Juta.


8. Prudential yang berada di Malaysia sejak tahun 1924 dan dipercayai oleh ramai. Tidak banyak syarikat yang terselamat dari tahun 1924 hingga ke hari ini. Ini menunjukkan kewangan kukuh dan mampu untuk melindungi and

No comments:

Post a Comment