Wednesday 28 March 2012

BUAT SIMPANAN GUNA KAD KREDIT

Adakah anda ingin menggunakan kad kredit anda untuk menambahkan simpanan anda. Selalunya orang beranggapan kad kredit adalah untuk menambahkan hutang, tetapi tahukah anda dengan kad kredit anda boleh membuat simpanan dengan cara yang terbaik dan konsisten?

Simpanan melalui kad kredit adalah jalan yang terbaik kerana anda dapat mendisiplinkan diri untuk menyimpan secara berterusan tanpa memikirkan sebarang masalah. Di PRUBSN Takaful menyediakan simpanan melalui kad kredit bagi memudahkan penyimpan untuk membuat simpanan sekaligus memberi maanfaat perlindungan secara berterusan dan menghindarkan dari berbagai masalah yang tidak diingin pada masa-masa akan datang.
Kebaikan menyimpan melalui kad kredit adalah seperti berikut:

  • Boleh menyimpan secara konsistant simpanan yang berterusan samada setiap bulan atau setiap tahun
  • Tidak perlu beratur dan melalui kesesakan lalulintas untuk membuat simpanan di bank.
  • Keselamatan diri dan simpanan terjamin.
  • Mendapat perlindungan yang terbaik dan terjamin untuk diri dan keluarga.
  • Layak mendapat pemotongan cukai sebanyak (RM6000)
  • Tiada masalah untuk lapse policy.

Marilah memulakan simpanan pada mulai hari ini dengan menggunakan kad kredit anda. Nilaian kad kredit anda akan bertambah sekira anda menggunakan untuk jalan kebaikan dalam kehidupan anda. Jadikan kad kredit anda sebagai pemberi manfaat anda disaat anda memerlukan. Gunakan kemudahan kad kredit anda untuk memberi jaminan masa depan anda serta keluarga.

Anda ada persoalan berkenaan produk SAVING ALL IN ONE, sila tinggalkan maklumat DISINI atau terus hubungi 012 7976562 HAMDAN.

Kongsikan Artikel ini di FACEBOOK anda!

No comments:

Post a Comment