Friday 30 March 2012

DIMANA ANAK-ANAK ANDA BELAJAR 20 TAHUN AKAN DATANG?

Dewasa ini pendidikan menjadi satu perkara yang penting dan menjadi keutamaan kepada setiap masyarakat. Setiap ibu bapa pasti menginginkan anak-anak kesayangan mereka berjaya dalam pelajaran untuk menjamin masa depan yang cerah dan baik.Untuk menjadikan anak-anak pandai dan bijak serta mempunyai kerja yang baik sudah tentu ibu bapa ingin menghantar anak-anak ke universiti yang baik untuk mencapai matlamat tersebut. sebagai ibubapa pelaburan yang terbaik adalah pelaburan untuk anak-anak yang bakal membela mereka di hari tua kelak.

Tahukah anda perbelanjaan untuk melanjutkan pelajaran pengajian tinggi pada masa kini semakin meningkat dari masa ke masa? Stastistik menunjukkan perbelanjaan untuk mengambil kursus Kedoktoran pada masa kini melebihi RM300,000. termasuk juga kursus-kursus lain seperti undang-undang, kejuruteraan dan sebagainya. Anda bayangkan kos perbelanjaan pada 20 tahun akan datang apabila anak-anak anda melanjutkan pelajaran kepengajian tinggi nanti berapakah kos perbelanjaan untuk mereka nanti? Ibubapa wajib merancang pelan pendidikan anak-anak bermula hari ini untuk memberi pendidikan yang baik untuk anak-anak. Adakah anda ingin mengharapkan PTPTN semata untuk membiayai perbelanjaan pelajaran anak-anak. Hidup terus dibelenggu hutang setelah menamatkan pengajian. Mungkin situasi ini terjadi kepada ibu bapa diluar sana sekarang adakah anda ingin anak-anak anda sebegitu di masa hadapan?

Disini ada jalan penyelesaiannya. Anda seharusnya bijak menyimpan untuk pelan pendidikan anak-anak di tempat yang baik dan memberi manfaat yang tidak menjejaskan matlamat simpan untuk pelan pendidikan anak-anak anda. Di PRUBSN Takaful menyediakan Pelan pendidikan yang diberi nama PRUBsn SMARTLINK khas untuk simpanan pendidikan anak-anak anda.Simpanan ini memberi manfaat terbaik buat anak-anak dan juga ibu bapa. Simpanan ini memberi jaminan kepada anak-anak walaupun apa-apa yang terjadi kepada ibu dan bapa.Kenapa saya berkata sedemikian? Berikut adalah manfaat yang bakal anda  perolehi dengan menyimpan di pelan PRUBsn SMARTLINK;
  • Simpanan pelaburan memberi pulangan tinggi dan berlandaskan syariah
  • Pampasan Kematian
  • Pampasan Peyakit Kritikal
  • Pampasan Kematian atau (HUK) disebabkan Eksiden
  • Medical Card (RM500,000-RM1.5juta) Serta Hospital Benefit
  • Contributor Parent (Ape tu????)
  • Bonus Anugerah Kecemerlangan Akedemik (Edu Smart Bonus)

Dengan pelan PRUBsn SMARTLINK ini ibu bapa tidak perlu risau tentang perbelanjaan perubatan anak-anak sepanjang menyimpan. Dengan kelengkapan pakej Medical card yang bernilai min RM500,000 perbelanjaan perubatan akan di uruskan pihak PRUBsn Takaful tanpa menjejaskan simpanan yang dibuat untuk mencapai matlamat simpanan pendidikan anak-anak Pelan simpanan ini juga di lengkapi dengan bonus Anugerah Kecemerlangan Akedemik (Edu Smart Bonus). Bonus ini disediakan untuk menghargai usaha anak-anak untuk mencapai kecermerlangan didalam pelajaran.KLIK DISINI untuk malumat tentang EDU SMART BONUS.

Selain itu juga Pelan PRUBsn SMARTLINK di lengkapi dengan Contributor Parent. Apa yang menarik tentang Contributor ini sila KLIK DISINI untuk mengetahui maklumat dengan lebih lanjut.

Adakah anda ibu bapa yang menyanyangi anak-anak dan ingin melihat anak-anak berjaya dimasa akan datang.Jadilah ibubapa yang bijak dengan merancang kewangan untuk pendidikan anak-anak dengan pelan SMARTLINK yang hebat ini.Perancangan yang baik oleh ibu bapa penentu masa depan anak-anak. Oleh itu mulai menyimpan untuk anak-anak mulai hari ini juga, sementara anda masih sihat mampu bekerja serta mempunyai pelbagai kesempatan ini.

Artikel ini adalah baik untuk bacaan anda, kongsikan artikel ini di Facebook atau Twitter anda untuk bacaan rakan-rakan untuk renungan dan manfaat bersama. Semoga perkongsian dan usaha anda ini dijadikan satu usaha untuk mengajak ke arah kebaikan InsyaAllah.

Anda ada persoalan berkenaan produk SAVING ALL IN ONE, sila tinggalkan maklumat DISINI atau terus hubungi 012 7976562 HAMDAN.


No comments:

Post a Comment