Thursday 17 May 2012

KENAPA KITA SANGAT PERLU MEDICAL KAD?

Pada masa kini Medical Card merupakan keperluan untuk setiap individu samada golongan Dewasa, remaja ataupun kanak-kanak.Persoalannya kenapa setiap individu memerlukan medical card ini?
  1. Kadar pembiayaan perubatan di hospital pada masa kini sentiasa meningkat dari masa ke semasa. Setiap kos perubatan akan memberi bebanan kepada individu yang mempunyai masalah kewangan  terutama golongan sederhana dan miskin. Dengan ade Pelan Medical card dapat mengatasi masalah kesempitan wang ketika waktu memerlukan rawatan dari hospital.
  2. Dengan adanya pelan medical card kita tidak perlu menggunakan cash yang banyak untuk membiayai perubatan dan perkhidmat semasa berada didalam hospital panel. pembiayaan rawatan susulan juga tidak memerlukan wang cash yang banyak untuk di keluarkan.
  3. Tidak perlu menunggu giliran yang lama untuk mendapatkan rawatan semasa kecemasan atau semasa memerlukan rawatan jika mengidap penyakit. 
  4. Memberi ketenangan kepada pemilik Medical Card sekira berlalu kecemasan pada bila bila. kerana Medical Card ibarat teman sejati apabila kita memerlukanya tanpa perlu menyusahkan sesiapa.
  5. Perkhidmatan Online 24jam dan tidak perlu mengambil proses yang lama untuk mendapat rawatan atau kemasukan ke dalam hospital serta memdapat servis yang baik dari pihak hospital kepada pemilik pelan Medical Card.
Pelan Medical Card adalah menjadi keperluan kepada setiap individu dan setiap golongan. ia sangat membantu ketika kita sangat memerlukan. oleh itu miliki segera jika anda masih belum memilikinya. untuk mengetahui kelebihan medical card dari Pelan PRU BSN Takaful 
 klik DISINI

Anda ada persoalan berkenaan produk SAVING ALL IN ONE, sila tinggalkan maklumat DISINI atau terus hubungi 012 7976562 HAMDAN.



  

No comments:

Post a Comment