Wednesday 28 March 2012

JAMINAN HAJI DENGAN SIMPANAN SERENDAH RM50


Apa yang kita buat dengan RM50 dalam masa sebulan? 
Bayar bill Astro, Membeli barang keperluan, mengisi minyak kereta atau cuma menghabiskan untuk mentopup kredit henset sahaja. Mungkin apa yang dinyatakan tadi adalah lebih besar nilai dari sekeping wang RM50.

Tahukah anda dengan menyimpan RM50 pada setiap bulan anda layak mendapat jaminan haji?
Di simpanan PRUBsn Takaful menyediakan Pelan Simpanan khas untuk menunaikan ibadah Haji dan Umrah dengan simpanan minima RM50 sebulan. Dengan menyimpan melalui PRUBsn UMMAH ini anda layak mendapat 6 manfaat utama dan diantaranya adalah anda layak mendapat Badal Haji Percuma.

Dengan kerjasama TH Travel & Services, apa-apa yang terjadi dalam tempoh simpanan seperti kematian Jaminan Badal haji akan disediakan kepada penyimpan yang membuat rancangan untuk menunaikan Ibadah Rukun islam yang kelima tersebut.

Pelan simpanan Haji ini juga di lengkapi dengan perlindungan Takaful. sekiranya berlaku kematian kepada penyimpan pampasan akan diberikan kepada pewaris. Jika berlaku kematian di tanah suci Pampasan berganda akan diberikan kepada pewaris. Pelan simpan ini juga menyediakan servis penulisan wasiat islam melalui Amanah Raya Berhad untuk melengkapi keperluan pewaris sekiranya terjadi sesuatu perkara kepada penyimpan. Pembiayaan perubatan sekiranya penyimpan mengidapi 1 dari 36 jenis penyakit kritikal akan diberi. Selain itu juga apabila penyimpan di sahkan oleh doktor bahawa penyimpan telah mengidap penyakit kritikal sijil simpanan percuma akan di keluarkan dan penyimpan tidak perlu menyimpan lagi hingga habis tempoh yang ditandatangani.

Penyimpan layak mendapat keistimewaan ketika berada di tanah suci ketika mengerjakan ibadah haji dengan mendapat elaun khas yang di panggil bonus loyalti. manfaat ini di berikan sekiranya penyimpan terus setia menyimpan di dalam pelan simpanan haji ini. Manfaat ini adalah tertakluk dengan terma dan syarat.

Alangkah baiknya jika perancangan kita untuk ke rumah Allah dibuat dengan penuh teliti dan bersistematik. InsyaAllah segala perancangan yang baik akan di redhai OlehNya.. Merancang ke jalan Allah SWT adalah jalan yang terbaik dan kekal daripada merancang sesuatu kejayaan yang besar di dunia yang bersifat sementara.


Anda ada persoalan berkenaan produk SAVING ALL IN ONE dan Simpanan HAJI, sila tinggalkan maklumat DISINI atau terus hubungi 012 7976562 HAMDAN.

Kongsikan Artikel ini di FACEBOOK anda!

No comments:

Post a Comment